به گزارش مشرق، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس درباره توزیع ژورنالهای غربی در بازار داخلی، از شناسایی و برخورد قاطع با عوامل تهیه و انتشار زیرزمینی این ژورنالها خبر داد.
حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب گفت: بیشتر ژورنالهای تبلیغاتی موجود در بازار فاقد مجوز بوده و به هیچ عنوان مورد تایید ما نیست. قبادی با تاکید بر غیرقانونی بودن این شیوه تبلیغ افزود: آنچه به نظر میرسد باعث چاپ و نشر این نوع از ژورنالهای تبلیغاتی در زمینه مد و لباس شده، این است که متاسفانه برخی بر تبلیغات غلط به شیوههای نامناسب غربی و بدپوششی یا بیپوششی اصرار دارند و همین موضوع آنها را به سمت چاپ زیرزمینی کشانده است.
بنا بر اظهارات دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس، مسؤولیت صدور مجوز و نظارت بر هر نوع ژورنال تبلیغی در زمینه مد و لباس به عهده این کارگروه است و تلاش بر این است تا با در نظر گرفتن شرایط ساده و شروط منطقی و قانونی مسیر دریافت مجوز هموار و آسان شود. به گفته وی، نگاه ما در این کارگروه بهصورت ایجابی است و به دنبال فراهمآوردن شرایطی هستیم که هر چه سریعتر ژورنالهای موجود را ساماندهی کنیم و پس از فراهم آمدن این سازوکار از طریق هماهنگی با نیروی انتظامی و سایر نهادهای نظارتی با چنین تبلیغاتی برخورد خواهد شد.
بنا بر اظهارات قبادی، تا پیش از این مرجعی برای ساماندهی ژورنالهای تبلیغی وجود نداشت اما هماکنون کارگروه ساماندهی مد و لباس بهصورت تخصصی این مسؤولیت را عهدهدار شده است. دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس به همه تولیدکنندگانی که برای تبلیغ از شیوههای غیرمجاز استفاده میکنند، توصیه کرد: با توجه به تسهیل شرایط دریافت مجوز چاپ ژورنال، تولیدکنندگان از مسیر قانونی کالا و محصولات خود را تبلیغ کنند تا از این راه بتوانند از مزایایی مانند دریافت کد شیما و ثبتنام در بانک اطلاعاتی کارگروه و مجوز برای تبلیغات شهری بهرهمند شوند.
منبع: وطن امروز
حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب گفت: بیشتر ژورنالهای تبلیغاتی موجود در بازار فاقد مجوز بوده و به هیچ عنوان مورد تایید ما نیست. قبادی با تاکید بر غیرقانونی بودن این شیوه تبلیغ افزود: آنچه به نظر میرسد باعث چاپ و نشر این نوع از ژورنالهای تبلیغاتی در زمینه مد و لباس شده، این است که متاسفانه برخی بر تبلیغات غلط به شیوههای نامناسب غربی و بدپوششی یا بیپوششی اصرار دارند و همین موضوع آنها را به سمت چاپ زیرزمینی کشانده است.
بنا بر اظهارات دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس، مسؤولیت صدور مجوز و نظارت بر هر نوع ژورنال تبلیغی در زمینه مد و لباس به عهده این کارگروه است و تلاش بر این است تا با در نظر گرفتن شرایط ساده و شروط منطقی و قانونی مسیر دریافت مجوز هموار و آسان شود. به گفته وی، نگاه ما در این کارگروه بهصورت ایجابی است و به دنبال فراهمآوردن شرایطی هستیم که هر چه سریعتر ژورنالهای موجود را ساماندهی کنیم و پس از فراهم آمدن این سازوکار از طریق هماهنگی با نیروی انتظامی و سایر نهادهای نظارتی با چنین تبلیغاتی برخورد خواهد شد.
بنا بر اظهارات قبادی، تا پیش از این مرجعی برای ساماندهی ژورنالهای تبلیغی وجود نداشت اما هماکنون کارگروه ساماندهی مد و لباس بهصورت تخصصی این مسؤولیت را عهدهدار شده است. دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس به همه تولیدکنندگانی که برای تبلیغ از شیوههای غیرمجاز استفاده میکنند، توصیه کرد: با توجه به تسهیل شرایط دریافت مجوز چاپ ژورنال، تولیدکنندگان از مسیر قانونی کالا و محصولات خود را تبلیغ کنند تا از این راه بتوانند از مزایایی مانند دریافت کد شیما و ثبتنام در بانک اطلاعاتی کارگروه و مجوز برای تبلیغات شهری بهرهمند شوند.
منبع: وطن امروز